A.Vogel Blog
 

A.Vogel blog

Υπερτροφές για το παιδικό ανοσοποιητικό σύστημα

από Despoina Argyriou, στις 18 Σεπτεμβρίου 2018, A.Vogel, Άγχος, Αλκαλοποίηση, Ανοσοποιητικό σύστημα, Διατροφή, Εχινάκια, Κρυολόγημα, Λοιμώξεις, Πονόλαιμος και βήχας, Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Είναι καταπληκτικό να ανακαλύψετε πόσο ωφέλιμα είναι τα φρούτα και τα λαχανικά για το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Τρόφιμα όπως το μπρόκολο, τα καρότα, οι φράουλες και τα πορτοκάλια περιέχουν όλα βιταμίνη C και είναι γνωστό ότι βελτιώνουν την ανοσολογική λειτουργία. Παρέχουν επίσης βιταμίνες και μέταλλα.

Τα καρύδια είναι επίσης χρήσιμα στο ανοσοποιητικό σύστημα – περιέχουν ωμέγα λιπαρά οξέα για να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της ασθένειας. Τα άπαχα κρέατα περιέχουν ψευδάργυρο, ο οποίος μαζί με την προστασία του ανοσοποιητικού συστήματος, βοηθάει επίσης να καταστήσουν τα λευκά αιμοσφαίρια ισχυρότερα.

Περισσότερα από τα μισά κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος βρίσκονται στο έντερο. Προβιοτικά και προβιοτικά τρόφιμα όπως το L + γαλακτικό οξύ από ζυμωμένα τρόφιμα καθώς και γιαούρτια έχει αποδειχθεί ότι ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο τα αντιβιοτικά πρέπει να αποφεύγονται όσο το δυνατόν περισσότερο – ενώ είναι αναμφίβολα χρήσιμα, η χρήση τους χωρίς λόγο για τη θεραπεία ενός κρυολογήματος ή γρίπης σημαίνει ότι το παιδί σας μπορεί να είναι ακόμη πιο ευαίσθητο σε λοίμωξη την επόμενη φορά.

Eίναι σημαντικό να βρούμε τρόπους να ετοιμάζουμε θρεπτικά τρόφιμα για τα παιδιά. Καλή τεχνική για την εισαγωγή ποικιλίας υγιεινών, νόστιμων και θρεπτικών τροφίμων είναι να δημιουργήσετε σνακ και γεύματα διασκέδασης.

Αυτό είναι κάτι που μπορείτε εσείς και το παιδί σας να κάνετε μαζί – και να το κάνετε όσο πιο φωτεινό, πολύχρωμο και διασκεδαστικό μπορείτε. Όσο πιο ευρύ το φάσμα των υγιεινών και θρεπτικών τροφίμων που μπορούμε να τους προσφέρουμε να απολαύσουν, τόσο το καλύτερο. Στην ιδανική περίπτωση, θα θέλουν να τα δείξουν στους φίλους τους στο σχολείο και να δημιουργούν γευστικότερες και απίστευτα θρεπτικές εναλλακτικές μαζί σας.

Ακολουθούν μερικές ιδέες:

Λαχανικά – όπως καρότα, πιπεριές, αγγούρια, καλαμπόκι και σέλινο. Δοκιμάστε να τα εισαγάγετε σιγά – σιγά στη διατροφή τους.
Σταφίδες – ένα εύκολο σνακ για να υποκαταστατήσει τα γλυκά.
Τυρί – υπάρχουν πολλές ποικιλίες, οπότε πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένα, που το παιδί θα εγκρίνει. Δοκιμάστε τυρόπιτες (με μπριζόλες), κύβους τυριών και τουρσιά (στυλ καναπεδάκια) ή μπαστούνια τυριού (κομμένα από ένα μεγαλύτερο τεμάχιο τυριού). Αυτός είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας λαμβάνει περισσότερο ασβέστιο.
Ξηροί καρποί – ένας μικρός αριθμός παιδιών είναι αλλεργικός σε αυτά, αλλά στην πλειοψηφία τους, οι ξηροί καρποί είναι ένα πολύ θρεπτικό σνακ. Πολλές ποικιλίες είναι διαθέσιμες. Οι ξηροί καρποί είναι θρεπτικότατοι. Ιδανικοί είναι τα καρύδια, αλλά και τα αμύγδαλα είναι πολύ ωφέλιμα για τον οργανισμό μας. Θυμηθείτε όμως να είστε προσεκτικοί όταν δίνετε ξηρούς καρπούς σε ένα μικρό παιδί.
Φρούτα – κάθε φρούτο είναι καλύτερο από κανένα φρούτο και με τόσους πολλούς τύπους για να διαλέξετε, δεν υπάρχει δικαιολογία για ένα παιδί να μην τρώει φρούτα. Τα παιδιά τρώνε πολύ συχνά με τα δάχτυλά τους. Μπουκιές πλυμένων φρούτων είναι το ιδανικότερο και υγιεινότερο σνακ για τα παιδιά.
Γιαούρτι – εκτός από τις προβιοτικές του ιδιότητες, είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσει περισσότερο ασβέστιο στη διατροφή του. Αποφύγετε να αγοράζετε ζαχαρούχα γιαούρτια με γεύση φρούτων, αλλά αντ ‘αυτού, προσθέστε τα δικά σας φρούτα σε απλό γιαούρτι. Καλή ιδέα είναι να παγώσετε το γιαούρτι για κατανάλωση ως υποκατάστατο παγωτού.
Μίνι κέικ – Καλός τρόπος για να προσθέσετε περισσότερα φρούτα σε μια διατροφή – ακόμα καλύτερα αν το παιδί σας είχε ένα χέρι για να κάνει μια απλή συνταγή, όπως muffins μπανάνας.

Φυτικά σκευάσματα και συμπληρώματα για τα παιδιά

Για να δώσετε στο ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού σας κάποια επιπλέον υποστήριξη, ίσως να θέλετε να δοκιμάσετε μερικά επιπλέον συμπληρώματα ή φυτικά σκευάσματα.

Η εχινάκια χρησιμοποιείται παραδοσιακά για να υποστηρίξει το ανοσοποιητικό σύστημα και ένα νέο εκχύλισμα αυτού του βοτάνου μπορεί να βρεθεί στο εύρος Echinaforce μας. Αυτά τα προϊόντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από παιδιά ηλικίας άνω των 12 ετών. Πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι η μασώμενη έκδοση είναι πιο χρήσιμη για τα παιδιά επειδή έχει μια γεύση πορτοκαλιού εξαιρετικής γεύσης!

Η βιταμίνη C είναι ζωτικής σημασίας για την ανοσοποιητική λειτουργία και αν νομίζετε ότι το παιδί σας δεν παίρνει αρκετή στη διατροφή του τότε θα πρέπει να δοκιμάσετε το Vitamin-C της A.Vogel. Είναι κατασκευασμένο από φυσικά συστατικά, έτσι απορροφάται εύκολα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από παιδιά ηλικίας 6 ετών και άνω.

Πώς βοηθάει η εχινάκια;

Τα περιεχόμενα στο βότανο της εχινάκιας αλκυλαμίδια είναι δραστικά θεραπευτικά συστατικά, τα οποία δρούν ρυθμίζοντας την παραγωγή της πρωτεϊνης TNF-α των κυττάρων, βασικού παράγοντα στη διαδικασία αντιμετώπισης των παθογόνων οργανισμών.

Το περιεχόμενο στην εχινάκια κιχωρικό οξύ (το οποίο καταστρέφεται κατά την αποξήρανση του φυτού) είναι δραστικό συστατικό, το οποίο παρουσιάζει αντιιική δράση λόγω ενεργοποίησης των φαγοκυττάρων.

Μόνο η εχινάκια φρέσκιας συγκομιδής ενισχύει την αντίσταση του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ παρράλληλα δρά απ’ ευθείας κατά των ιών και είναι απόλυτα ασφαλής για μακροχρόνια λήψη. Αυτό αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική θεραπευτική επιλογή με ταυτόχρονη εξασφάλιση υψηλής ανεκτικότητας και ασφάλειας του οργανισμού.

Αυτό που κάνει την εχινάκια μοναδική είναι το γεγονός ότι δεν ενεργεί με τον τρόπο που ενεργούν τα συμβατικά συνθετικά φάρμακα (αντιβιοτικά), τα οποία εξ’ άλλου πολύ γρήγορα καθίστανται αναποτελεσματικά, αφού τα βακτήρια αναπτύσσουν ανθεκτικότητα σε αυτά και ο οργανισμός παρουσιάζει παρενέργειες.

Τα μασσώμενα δισκία Echinaforce junior της A.Vogel, με φυσικό άρωμα πορτοκαλιού, αποτελούν το φυτικό σκεύασμα από Echinacea purpurea (εχινάκια) ελεγχόμενης βιολογικής καλλιέργειας και φρέσκιας συγκομιδής και είναι ειδικά σχεδιασμένο για τα παιδιά, χωρίς λακτόζη, χωρίς γλουτένη και χωρίς ζάχαρη.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμένα *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Veuillez introduire les charactères de cet

Read more:
Αντιμετωπίστε τις κράμπες με φυσικό τρόπο.

Επώδυνες, απρόβλεπτες και όταν εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της νύχτας, σας δυσκολεύουν στον ύπνο. Ο λόγος για τις κράμπες στα...

Close