A.Vogel Blog
 

A.Vogel blog

Συμβουλές για υγιεινό ύπνο

από Despoina Argyriou, στις 7 Ιουλίου 2015, A.Vogel, Υγεία του ύπνου

Δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος για ύπνο αποτελεί η μείωση του φωτισμού, ένα χαλαρωτικό μπάνιο, η χρήση αιθερίων ελαίων (αρωματοθεραπεία) που διευκολύνει τον ύπνο, όπως π.χ. η λεβάντα, το λεμόνι, το περγαμόντο ή και μαντζουράνα. Επίσης, προσπαθήστε να πηγαίνετε την ίδια ώρα περίπου για ύπνο κάθε βράδυ. Αυτές οι συμβουλές είναι χρήσιμες μόνο αν αντιμετωπίζετε χρόνιο στρες στη ζωή σας.

Είναι προφανές για τον καθένα, ότι οι σύντομες περίοδοι αϋπνίας συμπίπτουν σχεδόν πάντα με δύσκολες περιόδους άγχους και πνευματικής καταπόνησης. Όμως, όταν το άγχος γίνεται χρόνιο, μπορεί να μην είναι και τόσο προφανής η κατάσταση και να αμελείται. Μακροπρόθεσμα, μπορεί να αισθάνεστε εξοικειωμένοι με τα συναισθήματα έντασης και κατ’ επέκταση, οι αϋπνίες να σας φαίνονται φυσιολογικές και καθημερινότητα.

Δεν είναι όμως φυσιολογικό το να μην κοιμόμαστε καλά. Σε περίπτωση που χρειάζεται περισσότερο από μισή ώρα για να επιτευχθεί ύπνος, ή επιμένει η αϋπνία μετά από νυχτερινό περίπατο και η κατάσταση επαναλαμβάνεται πάνω από τρείς φορές την εβδομάδα, αυξάνεται η πιθανότητα να υφίσταται πρόβλημα αϋπνίας.

Βότανα, όπως η βαλεριάνα, ο λυκίσκος, η βρώμη και η πασσιφλόρα, μπορούν επίσης να βοηθήσουν και να συμβάλλουν στην ηρεμία του μυαλού και σε σωστό ύπνο. Η σωστή δοσολογία μπορεί να λειτουργήσει εξίσου καλά όπως ένα μη συνταγογραφούμενο χάπι ύπνου, αλλά χωρίς τις παρενέργειες.

Η A.Vogel προτείνει το βάμμα Dormeasan με βαλεριάνα και λυκίσκο. Είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό σαν βοήθημα για την αϋπνία, συμβάλλοντας σε φυσικό-θεραπευτικό ύπνο. Σαν αντισπασμωδικό βοηθά στην απαλλαγή από τις κράμπες και τον εντερικό κολικό και είναι επίσης χρήσιμο για τις κράμπες και τους πόνους της περιόδου.

Επίσης, προτείνεται το βάμμα Passiflora, με πασσιφλόρα βιολογικής καλλιέργειας, φρέσκιας συγκομιδής, η οποία καταπραΰνει τα νεύρα, ανακουφίζει με ήπιο τρόπο τη μϋική ένταση και το άγχος, χωρίς να προκαλεί εθισμό.

Επιπλέον επιλογή σε αυτές τις περιπτώσεις αποτελεί το βάμμα Avenaforce, με βρώμη βιολογικής καλλιέργειας, που ανακουφίζει από την κατάθλιψη, το άγχος, την υπερένταση, την αϋπνία και τη νευρική εξάντληση. Είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με τα περισσότερα άλλα νευροτονωτικά, τόσο χαλαρωτικά όσο και διεγερτικά, οπότε ενισχύει και ολόκληρο το νευρικό σύστημα.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμένα *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Veuillez introduire les charactères de cet

Read more:
Θεραπευτικά φυτά για το δέρμα (Μέρος 2ο)

Όσοι έχουν ευαίσθητο δέρμα γνωρίζουν ότι η ξηρότητα είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της. Ο ξηρός αέρας, οι υψηλότερες ή και...

Close