A.Vogel Blog
 

A.Vogel blog

Η φυσική αντιμετώπιση της ακμής

στις 30 Αυγούστου 2017, A.Vogel, Ακμή, Διατροφή, Ευερέθιστο έντερο, Εχινάκια, Λοιμώξεις, Νευροδερματίτιδα, Πεπτικές διαταραχές, Υγεία του δέρματος

Η ακμή είναι δύσκολη όσον αφορά στην αντιμετώπισή της και ως κατάσταση του δέρματος – οι συνεχιζόμενες φλεγμονές και οι άσχημες επιφανειακές ατέλειες μπορούν να επηρεάσουν την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση όσων τις έχουν.

Ωστόσο, είναι εκπληκτικά κοινή και υπάρχει ποικιλία από παραδοσιακές και φυσικές μεθόδους αντιμετώπισής της, που έχουν ανακαλυφθεί στο πέρσμα των αιώνων.

Ενώ καμία από αυτές τις θεραπείες δεν μπορεί να «θεραπεύσει» ουσιαστικά την ακμή σας σε μια νύχτα, μερικές από αυτές μπορούν σίγουρα να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των υποκείμενων αιτιών μειώνοντας ταυτόχρονα την ένταση των συμπτωμάτων.

Θρεπτικά συστατικά

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι υπάρχει σύνδεση μεταξύ της ακμής και του εντέρου. Τα φιλικά βακτηρίδια στο έντερο μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής και στην ενίσχυση της ικανότητάς να απορροφώνται θρεπτικά συστατικά από το έντερο.

Ωστόσο, εάν τα φιλικά βακτηρίδια καταστούν λιγότερα από τα εχθρικά βακτηρίδια, αυτές οι διαδικασίες θα παρεμποδίζονται.

Το να παρέχουμε στο σώμα μας ό, τι χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά είναι ζωτικής σημασίας, γι’ αυτό ρίξετε πρωτίστως μια καλή ματιά στη διατροφή σας. Είναι υψηλή σε ραφιναρισμένα σάκχαρα (ζάχαρη) και απλούς υδατάνθρακες; Εάν ναι, σίγουρα θα πρέπει να κάνετε κάποιες αλλαγές! Τα επεξεργασμένα σάκχαρα προκαλούν αναπόφευκτα αύξηση στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και ωθούν το σώμα να παράγει περισσότερη ινσουλίνη, γεγονός που δεν είναι καθόλου καλό όσον αφορά στα συμπτώματα ακμής.

Ας επικεντρωθούμε σε θρεπτικά συστατικά που μπορούν να βοηθήσουν στην υποστήριξη του εντέρου και κατ’επέκταση του δέρματος, ώστε να αντιμετωπίσει την ακμή.

Ο ψευδάργυρος είναι σημαντικό μεταλλικό στοιχείο που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη σε περιπτώσεις ακμής.

Μελέτες έχουν δείξει ότι ασθενείς με ακμή παρουσιάζουν χαμηλότερα επίπεδα ψευδαργύρου από εκείνους με υγιές δέρμα και πιστεύεται ότι μπορεί να έχει θετική επίδραση στα συμπτώματα ακμής.*

Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε στο διαιτολόγιό σας τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο, όπως σπόρους κολοκύθας, κάσιους, ρεβίθια, κοτόπουλο και σπανάκι.

Επίσης, δεν θα έβλάπτε να προσθέσετε και άλλες βιταμίνες, όπως οι C και E. Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την παραγωγή κολλαγόνου ενώ η βιταμίνη Ε λειτουργεί ως αντιοξειδωτικό και να προστατεύει το δέρμα από οξειδωτικό στρες.

*https: //www.acneeinstein.com/zinc-for-acne/

Ξεκουραστείτε

Το άγχος είναι πραγματικός παράγοντας και συμβάλει στην αναστολή της λειτουργίας του εντέρου και στην τόνωση της φλεγμονής, οπότε το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να ανακαλύψετε πώς θα μειώσετε τα επίπεδα άγχους.

Βελτιώστε τον ύπνο σας – ο ύπνος επιτρέπει στο σώμα να θεραπευτεί και το κολλαγόνο, βασική πρωτεΐνη για το δέρμα, παράγεται συχνά κατά τη διάρκεια του ύπνου.

ΔημιουργικότηταΤα κινητά τηλέφωνα και οι οθόνες εμποδίζουν στην παραγωγή μελατονίνης, της ορμόνης ύπνου, με αποτέλεσμα την αϋπνία. Για να μην αναφέρουμε ότι η παρατεταμένη παρακολούθηση τηλεόρασης μειώνει τα επίπεδα ανταπόκρησης του οργανισμού στο τοξικό στρες. Ένα βιβλίο ή μια πιο δημιουργικής δραστηριότητα διευκολύνουν τον οργανισμό να έχει υγιέστερο και θεραπευτικό ύπνο.

Η φυσική άσκηση μπορεί επίσης να διεγείρει τη μικροκυκλοφορία, επιτρέποντας την καλύτερη ροή θρεπτικών ουσιών στο δέρμα. Και ηπιότερες μορφές άσκησης, όπως η γιόγκα, είναι επίσης ιδανικές για τη μείωση των επιπέδων άγχους και διευκολύνουν την πέψη.

Δοκιμάστε μια σπιτική μάσκα προσώπου

Η δημιουργία μιας σπιτικής μάσκας προσώπου μπορεί να είναι διασκεδαστική εμπειρία. Σας δίνει την ευκαιρία να πειραματιστείτε με φυσικά συστατικά και να ανακαλύψετε τι λειτουργεί καλύτερα σε εσάς.

Το έλαιο καρύδας: Παράξενη επιλογή μιας και η ακμή διευκολύνεται γενικά από την ύπαρξη ελαίων, οπότε προσθέτοντας έλαιο φαντάζεστε ότι πρόκειται να χειροτερέψουν τα πράγματα;

Ίσως όχι. Το έλαιο καρύδας αποτελεί φυσικό αντιφλεγμονώδη παράγοντα και είναι πλούσιο σε αντιμικροβιακά λιπαρά οξέα, όπως το λαυρικό οξύ και καπρικό οξύ. Αποτελεί επίσης καλή πηγή βιταμίνης Ε και μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της κατάστασης του προστατευτικού δερματικού φραγμού, διατηρώντας το ασφαλές από παθογόνα.

Αβοκάντο: Τα τελευταία χρόνια, ίπταται ένας κρυφός έρωτας με τα αβοκάντο. Αποτελούν ιδανική πηγή υγιεινών λιπαρών οξέων και βιταμινών, που τα καθιστά πολύ χρήσιμα και για το δέρμα. Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικά σημαίνει ότι μπορούν να αντιμετωπίσουν βλάβες από την επίδραση ελεύθερων ριζών, ενώ πιστεύεται επίσης ότι μπορούν να εμποδίσουν την παραγωγή υπερβολικού σμίγματος.

Το μέλι: Το οργανικό μέλι Manuka μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην ακμή, καθώς συμβάλει στην εξισορρόπηση των επιπέδων του pH στο δέρμα και αποτελεί φυσικό αντιβακτηριακό παράγοντα. Είναι επίσης απίστευτα ενυδατικό και μειώνει τη φλεγμονή.

Αλόη βέρα: Η αλόη είναι συστατικό με φυσικά αντιφλεγμονώδη και αντιβακτηριακά χαρακτηριστικά. Βοηθά στην απορρόφηση του σμίγματος που περισσεύει στην επιφάνεια του δέρματος είναι πλούσια σε ψευδάργυρο. Είναι καλό για τον καθαρισμό του δέρματος και μπορεί βοηθά στη βελτίωση της σύνθεσης κολλαγόνου.

Λεμόνι: Ο χυμός λεμονιού μπορεί να μην είναι η καλύτερη επιλογή αν έχετε ευαίσθητο δέρμα, αλλά είναι γνωστό ότι έχει πολλές θετικές συνέπειες σε σχέση με την ακμή. Ο αδιάλυτος χυμός λεμονιού λειτουργεί αντιβακτηριακά και μειώνει τη φλεγμονή. Σε σύγκριση με άλλα συστατικά, μπορεί να λειτουργήσει αρκετά γρήγορα, αλλά καλό θα ήταν να χρησιμοποιείται αραιωμένος με άλλα συστατικά.

Προβιοτικά

Έχω ήδη θίξει τη σχέση μεταξύ εντέρου και δέρματος και πόσο σημαντικό είναι να διατηρείται ένα καλό εντερικό περιβάλλον. Τα πρεβιοτικά και τα προβιοτικά είναι πολύ καλός τρόπος για τη βελτίωση της υγείας της εντερικής χλωρίδας, γεγονός με θετικό αντίκτυπο στα συμπτώματα ακμής.

Επιλέξτε ένα προβιοτικό με όσο το δυνατόν περισσότερα στελέχη – όσο περισσότερα, τόσο πιο καλά. 

Τα πρεβιοτικά λειτουργούν παρόμοια με τα προβιοτικά, αλλά υπάρχουν μερικές διακριτές διαφορές. Τα προβιοτικά εισάγουν νέα ευεργετικά βακτήρια στο έντερο, ενώ τα πρεβιοτικά φροντίζουν να έχετε εντερικό περιβάλλον που θα ενθαρρύνει αυτά τα φιλικά βακτηρίδια να ευδοκιμήσουν.

Το πρεβιοτικό μας Molkosan Original περιέχει L + γαλακτικό οξύ το οποίο υποστηρίζει την ανάπτυξη φιλικών βακτηρίων. Προερχόμενο από βιολογικό γάλα, αυτό το συμπλήρωμα μπορεί να εξασφαλίσει ότι το προβιοτικό σας θα λειτουργεί πιο αποτελεσματικά, για να μην αναφέρουμε ότι είναι επίσης φιλικό για vegan διατροφή και χωρίς λακτόζη.

Απολέπιση

Η απολέπιση του δέρματος είναι ένα σημαντικό βήμα σε οποιαδήποτε ρουτίνα υγιεινής του δέρματος, αλλά συχνά μπορεί να είναι δύσκολη για όσους αντιμετωπίζουν ακμή. Η υπερβολική απολέπιση είναι συνηθισμένο πρόβλημα και το αποτέλεσμα είναι συχνά ωμό, ξηρό δέρμα που μόνο θα αυξήσει τα προβλήματα παρά θα τα διευκολύνει.

Ωστόσο, η απολέπιση είναι ζωτικής σημασίας για την αφαίρεση των νεκρών κυττάρων του δέρματος και τη διατήρηση του δέρματος καθαρό. Εάν γίνει σωστά, το δέρμα σας πρέπει να μένει αισθητά καθαρό και ανανεωμένο. Το σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να έχετε κατά νου στην απολέπιση αν έχετε ακμή, είναι η λέξη «απαλά».

Αξίζει επίσης να λάβετε υπόψη ότι δεν πρέπει να απολεπίσετε καθημερινά. Μία ή δύο φορές την εβδομάδα αρκούν. Επιλέξτε μια λοσιόν που δεν θα ερεθίσει το δέρμα. Θα ήθελα να πάω σε μια οργανική επιλογή, δεδομένου ότι τα προϊόντα αυτά είναι λιγότερο πιθανό να περιέχουν χημικές ουσίες και τοξίνες και θα θρέψουν το ευαίσθητο δέρμα σας.

Μετά την απολέπιση, είναι σημαντικό να ενυδατώσετε το δέρμα. Και πάλι, προτιμήστε μια φυσική ενυδατική κρέμα όπως η κρέμα Echinacea. Η κρέμα Echinacea έχει σχεδιαστεί ειδικά για προβληματικές επιδερμίδες με εκχύλισμα βιολογικής εχινάκιας, που καλλιεργείται στην Ελβετία σε ελεγχόμενες καλλιέργειες. Είναι ιδανική για καθημερινή ενυδατική φροντίδα και απορροφάται τέλεια. Μπορείτε να την αλοίφετε πριν από το make-up, διατηρώντας το δέρμα λείο και ενυδατωμένο.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμένα *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Veuillez introduire les charactères de cet

Read more:
χρόνιος πόνος
Χρόνιος πόνος: 6 τροφές που δεν πρέπει να καταναλώσεις

Ως χρόνιος θεωρείται ο πόνος που διαρκεί πάνω από τρεις μήνες και ως διάχυτος ο πόνος που εντοπίζεται και στα...

Close