A.Vogel Blog
 

A.Vogel blog

Αρχείο για Φεβρουάριος, 2016

Ανδρική υπόθεση

από Despoina Argyriou, στις 25 Φεβρουαρίου 2016, A.Vogel, Καλοήθης υπερπλασία του προστάτη, Υγεία του προστάτη

Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε έρευνα στα πλαίσια προγράμματος ενημέρωσης της A.Vogel για την υγεία του προστάτη, η οποία είχε ως στόχο την ενημέρωση των ανδρών σχετικά με τον προστάτη.

Η έρευνα έδειξε ότι ένας στους πέντε άνδρες παραδέχθηκε ότι ενώ παρατηρούσε τα συμπτώματα υπερπλασίας του προστάτη τα αγνοούσε με την ελπίδα ότι θα βελτιωθούν από μόνα τους.

Η καλοήθης υπερπλασία του προστάτη (ΚΥΠ) αποτελεί πολύ συνηθισμένη πάθηση, την οποία αντιμετωπίζει το 50% των ανδρών ηλικίας άνω των 50 ετών. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι είναι συνηθισμένη, το 70% του ανδρικού πληθυσμού δεν έχει ακούσει ποτέ για την ΚΥΠ.

Διπλές-τυφλές κλινικές δοκιμές έχουν αποδείξει ότι 320mg λιποστερολικού εκχυλίσματος από καρπούς σερενόας είναι ασφαλής και αποτελεσματική αντιμετώπιση των συμπτωμάτων καλοήθους υπερπλασίας του προστάτη.

Στο Journal of the American Medical Association δημοσιεύτηκε μελέτη που κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το εκχύλισμα σερενόας ήταν τόσο αποτελεσματικό όσο το finasteride (Proscar) στην αντιμετώπιση της καλοήθους υπερπλασίας του προστάτη.

Εκχύλισμα σερενόας θα βρείτε στο Prostasan της A.Vogel

prostacan

Αντιμετωπίστε τις κράμπες με φυσικό τρόπο.

από Despoina Argyriou, στις 11 Φεβρουαρίου 2016, A.Vogel, Διατροφή, Κιρσοί και φλεβίτης, Πόνοι των μυών, Υγεία των ποδιών

Επώδυνες, απρόβλεπτες και όταν εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της νύχτας, σας δυσκολεύουν στον ύπνο. Ο λόγος για τις κράμπες στα πόδια, που μπορεί να προκληθούν από ποικιλία παραγόντων όπως:

• κιρσοί
• αιφνίδια αύξηση ή μείωση της σωματικής άσκησης
• αφυδάτωση
• έλλειψη μαγνησίου, η οποία προκαλεί κακή απορρόφηση του ασβεστίου.

Γενικά η ακινησία επιδεινώνει την κυκλοφορία του αίματος ιδιαίτερα σε φλέβες που δεν λειτουργούν σωστά. Συνεπώς, κατά τη διάρκεια του ύπνου, η κατάσταση επιδεινώνεται για τους ανθρώπους, των οποίων οι φλέβες δεν είναι σε καλή κατάσταση.

Επιπλέον κράμπες είναι δυνατό να προκληθούν από την ανεπάρκεια μαγνησίου, η οποία μπορεί να επιδεινωθεί από το στρες, καθώς το νευρικό σύστημα χρησιμοποιεί μεγάλες ποσότητες μαγνησίου. Το μαγνήσιο είναι πολύ σημαντικό για τη σωστή λειτουργία των επινεφριδίων, που παράγουν αδρεναλίνη όταν είστε σε ένταση. Καθώς το μαγνήσιο είναι επίσης απαραίτητο για άλλες λειτουργίες, όπως η διατήρηση της χαλαρότητας των μυών, θα παρατηρήσετε την παρουσία κόμπων στους μυς σας, όταν τα επινεφρίδια απορροφήσουν τα αποθέματα μαγνησίου, αφήνοντας διαθέσιμο πολύ λιγότερο μαγνήσιο για την υγεία των μυών σας.

Ας δούμε μερικές συμβουλές για όσους πάσχουν από κιρσούς και φλεβίτη.

– Εφαρμόστε το Aesculaforce gel στα πόδια σας πριν πάτε για ύπνο, με ανοδικές και απαλές κινήσεις. Επίσης η λήψη ταμπλετών Urticalcin με τσουκνίδα μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη ισορροπία μαγνησίου / ασβεστίου στον οργανισμό.

– Τοποθετήστε τα πόδια πάνω σε ένα μαξιλάρι για να μειωθεί τη συγκέντρωση του αίματος στα πόδια κατά τη διάρκεια της νύχτας.

– Αντιμετωπίστε μακροπρόθεσμα κιρσούς και φλεβίτη, με λήψη Aesculaforce forte, ταμπλέτες με ιπποκαστανιά.

– Αυξήστε την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε μαγνήσιο, όπως τα κάσιους, το σουσάμι, η σόγια, τα φασόλια, τα ρεβίθια, το σικορέ (κεχρί), η βρώμη, το καστανό ρύζι, τα σύκα, το σπανάκι, τα σκούρα πράσινα λαχανικά, τα ξερά βερίκοκα και οι μπανάνες.

– Αποφύγετε τη μείωση του μαγνησίου στον οργανισμό που μπορεί να προκληθεί  από τη λήψη καφεΐνης.

– Συζητήστε με το γιατρό σας σε περίπτωση που λαμβάνετε διουρητικά, γιατι τα φάρμακα αυτής της κατηγορίας μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα μαγνησίου και να παρατηρηθούν κράμπες.

-Πίνετε τουλάχιστον 1,5 λίτρα νερό καθημερινά και διατηρήστε τα καφεϊνούχα ποτά και ροφήματα στο ελάχιστο. Η αφυδάτωση είναι αιτία για κράμπες, η οποία είναι εύκολα αντιμετωπίσιμη.

-Μειώστε την κατανάλωση πολλών ανθρακούχων ποτών, καθώς μπορεί να είναι βασικός λόγος για τις κράμπες.

-Κάνετε ασκήσεις διατάσεων πριν και μετά τη σωματική άσκηση θα μειώσουν την πιθανότητα εμφάνισης κράμπας στους μυς. Αν ασκείστε τακτικά και πρέπει να σταματήσετε για κάποιο λόγο, να κάνετε καθημερινά ασκήσεις διατάσεων ώστε να συνηθίσουν οι μυς στη διακοπή της φυσικής άσκησης και για να αποφευχθούν οι κράμπες, οι οποίες θα εμφανιστούν ως αντίδραση για την αδράνεια του σώματος.

-Καταναλώνετε τρόφιμα πλούσια σε κάλιο, όπως τα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά, τα δημητριακά ολικής άλεσης, ο ηλίανθος και το σουσάμι, οι μπανάνες, τα βερίκοκα, τα σύκα, οι σταφίδες, η σόγια, τα καρύδια, τα αβοκάντο και τα φραγκοστάφυλα.