A.Vogel Blog
 

A.Vogel blog

Εξάψεις εμμηνόπαυσης & νυχτερινή εφίδρωση: Ένας επικίνδυνος συνδυασμός

από Manolis Zavitsanos, στις 20 Μαΐου 2019, A.Vogel, Εμμηνόπαυση
εμμηνόπαυση

Οι εξάψεις είναι το συνηθέστερο σύμπτωμα που εκδηλώνουν οι γυναίκες στο στάδιο της εμμηνόπαυσης και έχει αποδειχτεί από πολυάριθμες μελέτες στο παρελθόν ότι πέρα από τη δυσφορία που προκαλούν συνδέονται και με προβλήματα υγείας, όπως η καρδιοπάθεια.

Τώρα, μια νέα μελέτη από τη Βορειοαμερικανική Εταιρεία Εμμηνόπαυσης (NAMS) υποδεικνύει ότι οι εξάψεις αυξάνουν και τον κίνδυνο διαβήτη, ιδιαίτερα όταν συνδυάζονται και με τη νυχτερινή εφίδρωση. Τα ευρήματα της νέας μελέτης δημοσιεύονται αναλυτικά στην επιθεώρηση Menopause της NAMS.

Στο πλαίσιο της μελέτης τους οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία που αφορούσαν περισσότερες από 150.000 μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες. Ποσοστό 33% των γυναικών δήλωσαν ότι κατά την εμμηνόπαυση ταλαιπωρήθηκαν από εξάψεις και το εν λόγω σύμπτωμα συσχετίστηκε με 18% αυξημένο κίνδυνο για διαβήτη. Οι πιθανότητες εκδήλωσης διαβήτη ήταν περισσότερες όσο πιο σοβαρές ήταν οι εξάψεις και όσο μεγαλύτερη ήταν η διάρκειά τους.

Τον μεγαλύτερο κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη φάνηκε να διατρέχουν οι γυναίκες που εκδήλωναν εξάψεις σε συνδυασμό με νυχτερινή εφίδρωση, όμως μόνο στην περίπτωση που οι εξάψεις εμφανίστηκαν σχετικά αργά κατά τη μετάβαση από την περιεμμηνόπαυση στην εμμηνόπαυση.

Υπολογίζεται ότι σήμερα από διαβήτη πάσχει περίπου το 15% των γυναικών 55 ετών και άνω. Συγκριτικά με τους άντρες, οι γυναίκες με διαβήτη διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να νοσηλευτούν λόγω της πάθησης ή να χάσουν τη ζωή τους είτε από αυτή είτε από τις επιπλοκές που προκαλεί. Για τους λόγους αυτούς, η έγκαιρη διάγνωση και η σωστή διαχείριση του διαβήτη με τη βοήθεια αλλαγών στον τρόπο ζωής αλλά και φαρμακευτικής αγωγής κρίνεται ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική υγεία των γυναικών.

Προκειμένου να μειωθεί η επιβάρυνση των γυναικών από τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης αλλά και ο κίνδυνος καρδιοπάθειας και διαβήτη, η εκτελεστική διευθύντρια της NAMS, ΤζοΆνν Πίνκερτον, συνιστά τακτική σωματική άσκησηεπαρκή ύπνο, αποφυγή της υπερκατανάλωσης αλκοόλδιακοπή του καπνίσματος και διατροφή που συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς.

Περιορίστε τις τροφές:

– που περιέχουν μεγάλη ποσότητα κορεσμένων λιπών τα οποία μπορούν να μειώσουν την ικανότητα του οργανισμού να μεταβολίσει τα οιστρογόνα.

– η υπερβολική πρόσληψη ζάχαρης περιορίζει επίσης την ικανότητά του ήπατος να μεταβολίσει τα οιστρογόνα, και αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Αυξήστε την κατανάλωση τροφών που περιέχουν:

* σόγια

* δημητριακά

* βρώμη

* σιτάρι

* καφέ ρύζι

* αμύγδαλα

* κάσιους και

* φρέσκα φρούτα και λαχανικά

Πηγή: onmed.gr

Υπάρχει κάτι που μπορεί να με βοηθήσει?

Εμμηνόπαυση

A.Vogel Menoforce tabs

Ταμπλέτες από φρέσκο φασκόμηλο

Ομαλή λειτουργία του γυναικείου οργανισμού κατά την περίοδο της εμμηνόπαυσης

Κατάλληλο για χρήση σε περιόδους έντονων ορμονικών μεταβολών όπως:

  • Εμμηνόπαυση
  • Προεμμηνόπαυση
  • Κλιμακτήριος με εφιδρώσεις
  • Εξάψεις
  • Αλλαγή της διάθεσης

Ιδιότητες*:

  • Συμβάλλει στα φυσιολογικά επίπεδα οιστρογόνων
  • Αντιοξειδωτικό
  • Ανανεωτικό

*Οι ιδιότητες που περιγράφονται παραπάνω αφορούν στην παραδοσιακή χρήση του βοτάνου

Περιγραφή-τρόπος δράσης:

Το φρέσκο φασκόμηλο είναι ιδιαίτερα ευεργετικό στη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος και στη φυσιολογική λειτουργία της εφίδρωσης, συνεισφέρει στη γυναικεία ευεξία ειδικότερα στη φάση της προεμμηνόπαυσης, της κλιμακτηρίου ή της εμμηνόπαυσης ενώ η κατανάλωσή του είναι απόλυτα ασφαλής.

Ζητήστε το από το φαρμακοποιό σας!

Προσθέστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμένα *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Veuillez introduire les charactères de cet

Read more:
Προετοιμασία για την εποχή των κρυολογημάτων και της γρίπης

Τι μπορείτε να κάνετε τώρα για να προετοιμαστείτε για την εποχή του κρυολογήματος και της γρίπης Τα κρυολογήματα και η...

Close