A.Vogel Blog
 

A.Vogel blog

Διατροφή και ανοσοποιητικό

από Despoina Argyriou, στις 1 Νοεμβρίου 2018, A.Vogel

Κάθε χρόνο, οι εποχικές μεταβολές της θερμοκρασίας περιβάλλοντος προκαλούν έξαρση σε ιώσεις και κρυώματα. Ενώ λοιπόν βλέπουμε όλο και περισσότερες θέσεις στο γραφείο άδειες, προκύπτουν κάποια εύλογα ερωτήματα:

Πώς θα είμαστε αυτοί που απέφυγαν την ίωση ή το κρύωμα;

Τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να συνεχίσουμε απροβλημάτιστοι την καθημερινότητά μας;

Υπάρχει τρόπος να αναρρώσουμε πιο γρήγορα από ένα κρύωμα;

Αυτό που δεν γνωρίζουν πολλοί είναι ότι υπάρχουν φυσικοί τρόποι να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγουμε σε φαρμακευτική αγωγή με τα πρώτα συμπτώματα.

Ένας πολύ ισχυρός σύμμαχος του ανοσοποιητικού μας είναι η υγιεινή διατροφή. Εκτός του ότι θα μας βοηθήσει να αποφύγουμε το επερχόμενο κρύωμα, μια ισορροπημένη διατροφή θα μας χαρίσει ενέργεια και δύναμη όλη μέρα και θα μας βοηθήσει στη διατήρηση ενός υγειούς σωματικού βάρους.

Με τον όρο υγειινή διατροφή εννοούμε τη σωστή επιλογή τροφίμων, ώστε να λαμβάνουμε τις ιδανικές για εμάς ποσότητες  μίκρο και μάκρο θρεπτικών συστατικών. Οι ανάγκες του κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικές, συνεπώς αυτό το άρθρο δεν μπορεί να υποδείξει ακριβώς τις ιδανικές ποσότητες τροφίμων. Αυτό που είναι σε θέση να κάνει όμως είναι να δώσει κατευθυντήριες οδηγίες και υποδείξεις ώστε να γίνονται πιο σωστές επιλογές τροφών στην καθημερινότητα.

Προσοχή στις ποσότητες!

Είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε συχνά και μικρά γεύματα. Αυτό θα μας εξασφαλισει ενέργεια όλη την ημέρα. Το αποτέλεσμα που θα έχει αυτή η πολύ καλή διατροφική συνήθεια είναι να μην νιώθουμε αδυναμία και κατά συνέπεια να διατηρούμε την ομοιόστασή μας και να μην κρυώνουμε.

Βάλτε χρώμα στο πιάτο σας!

Τα χρώματα στα τρόφιμα υποδηλώνουν την περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικά. Όσα περισσότερα λοιπόν έχει το πιάτο μας, τόσο μεγαλύτερη ποσότητα και ποικιλία αντιοξειδωτικών θα προσλαμβάνουμε! Ένα καλό παράδειγμα τέτοιων τροφίμων είναι οι πολύχρωμες πιπεριές, τα μανιτάρια, ο κουρκουμάς και πολλά πολλά άλλα!

Χρησιμοποιείστε τα βότανα!

Η φύση έχει μεριμνήσει για εμάς. Υπάρχουν πολλά βότανα τα οποία έχουν αποδεδειγμένα ευεργετικές ιδιότητες στο ανοσοποιητικό μας. Μερικά από αυτά είναι:

Εχινάκια: Το πιο διαδεδομένο βότανο για την αντιμετώπιση ιώσεων και κρυολογημάτων στον κόσμο. Η Εχινάκια διεγείρει τα μακροφάγα κύτταρα του οργανισμού αυξάνοντας την αντίστασή του σε λοιμογόνους παράγοντες.

Ασερόλα: Πρόκειται για ένα είδος κερασιού το οποίο περιέχει βιταμίνη C σε ποσότητα περίπου 100 φορές περισσότερο από το πορτοκάλι. Η βιταμίνη C Ενισχύει το ανοσοποιητικό, βοηθάει στην απορρόφηση σιδήρου και συμμετέχει στη σύνθεση κολλαγόνου. Επειδή είναι μια υδατοδιαλυτή και ευαίσθητη βιταμίνη, είναι σημαντικό να είναι φυσικής πηγής και όχι συνθετική.

Πού μπορούμε να τα βρούμε;

Ο Alfred Vogel, πρωτοπόρος στη φυτοθεραπεία, ήταν από τους πρώτους που εκτίμησε την αξία των παραπάνω βοτάνων και θέλησε να τα κάνει πιο προσιτά στον κόσμο. Καλλιέργησε βιολογική εχινάκια και ασερόλα στη φάρμα του στην Ελβετία και παρασκεύασε με αυτά μια σειρά φυτικών σκευασμάτων με φρέσκο εκχύλισμα βιολογικής εχινάκιας την οποία ονόμασε Echinaforce και Vitamin C. Το πιο σημαντικό είναι ότι χρησιμοποίησε ολόκληρο το φυτό κατά την παρασκευή τους ώστε να πετύχει τη μέγιστη αφομοίωσή τους από τον ανθρώπινο οργανισμό.

Τα σκευάσματα αυτά κάνουν τα πολύτιμα βότανα πιο εύχρηστα και προσιτά στον κόσμο.

Υπάρχει λοιπόν τρόπος να προστατευθούμε από τις εποχικές ιώσεις και το κρυολόγημα. Με τη σωστή διατροφή, το βιολογικό εκχύλισμα ασερόλα Vitamin C και τη σειρά Echinaforce της A. Vogel θα μπορέσετε να βγάλετε αυτό τον χειμώνα αλώβητοι και γεμάτοι ενέργεια!

Πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε φυτικό σκεύασμα συμβουλευθείτε τον προσωπικό σας σύμβουλο υγείας.

Αθανασόπουλος Μάριος

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Επιστημονικός Σύμβουλος Healthcode

Email: ma@healthcode.gr

 

 

  • Μόνιμη σύνδεση

Προσθέστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμένα *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Veuillez introduire les charactères de cet

Read more:
Συκώτι και απώλεια λίπους

5 συμβουλές για υγιές συκώτι και αύξηση της απώλειας λίπους. Όταν θέλουμε να χάσουμε λίπος, συνηθίζουμε να παρακολουθούμε επίπεδα σωματικής...

Close